[3DS MAX] Jak załadować poprzedni render, żeby przerenderować tylko część renderu?

  1. Uruchomić Render Setup (skrót: F10)
  2. Upewnić się, że włączony jest built-in frame buffer
  3. Wyrenderować obraz (skrót: Shift+q)
  4. Zaznaczyć historę H
  5. Wybrać History Settings
  6. Wybrać ścieżkę pod którą mają być zapisywane podglądy. W przypadku, gdy mamy ustalony Project Folder (taki sposób pracy jest lepszy) wybrać Use Project Folder
  7. W zależności od preferencji: Zaznaczyć Auto Save – Podglądy będą się zapisywały w każdym przypadku jeśli zostaną przerwane lub ukończone. Jeśli nie jest zaznaczone trzeba kliknąć Save. Obie opcje mają plusy i minusy:
    Auto Save zaznaczony: nie trzeba pamiętać o kliknięciu, ale szybciej zostanie wykorzystane Maximum Size
    Auto Save odznaczony: w historii są tylko wybrane rendery, ale trzeba pamiętać o zapisaniu
  8. W zależności od preferencji: Zaznaczyć Completed Renders Only – zostaną zapisane przy Auto Save tylko rendery zakończone. Nie będą brane pod uwagę rendery przerwane
  9. Maksymalna wielkość przechowywanych renderów. Gdy jest przekroczona usuwane automatycznie są najstarsze.
  10. Wykonałam drugi render
  11. Podwójnym kliknięciem wywołać poprzedni render
  12. Wybrać Auto Region i zaznaczyć obszar, który powinien jeszcze raz zostać wyrenderowany
  13. Kliknąć Render last

This slideshow requires JavaScript.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: