[3DS MAX] Jak oteksturować podłogę z różnymi teksturami paneli?

W tutorialu wykorzystano:

  1. Narysować linią (Line) obrys podłogi
  2. Nałożyć modyfikator “Floor Generator
  3. Ustawić pożadane parametry
  4. Nałożyć podyfikator UVW Map
  5. Wybrać mapping “Box
  6. Wybrać “Real-World Map Size
  7. Wybrać “Material Browser” (skrót: M)
  8. Wybrać Multi/Sub Object
  9. Ustawić w “Set Numer” ilość materiałów zgodną z ilością różnych map
  10. Przygotować materiały z różnymi Bitmap-ami, podpiąć je do Multi/Sub-Object. Podgląd Bitmap umożliwić w podglądzie
  11. Nałożyć materiał na podłogę
  12. Nałożyć na podłogę modyfikator “MaterialByElement
  13. Wybrać Random Distribution
  14. Określić ID Count zgodną z ilością materiałów jakie są podpięte do “Multi/Sub-Object
  15. Kombinację można zmieniać parametrem “Seed

This slideshow requires JavaScript.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: